تمّت

تمّت

هر چه گویی آخری دارد به غیر از حرف عشق
تمّت

تمّت

هر چه گویی آخری دارد به غیر از حرف عشق

تبریک تولد به الگوی الهام‌بخش

نوشتم «تولدتون مبارک، الگوی الهام‌بخش.» می‌خواستم بداند که چه قدر دوست دارم در آینده آدمی باشم مثل او، می‌خواستم این را هم بداند که الگوگیریم چندان موفق نبوده و نتوانستم خودم را به عنوان یک دانشجوی آینده‌دار در آکادمی معرفی کنم. اما این را نگفتم، تبریک تولد بود، نه بهانه نک و ناله. تازه به او چه ربطی می‌توانست داشته باشد؟

دوست ندارم خودم را در این ناکام ماندن تا این لحظه، مقصر بدانم. به نظر خودم ساختارهای ناسالم، ناتوانیم در برقراری روابط فرادانشگاهی با اساتید و این قبیل مسائل در ناکامی ام تاثیر مستقیم داشته. شاید هم طبق معمول زیاده از حد ننر باشم...

نظرات 2 + ارسال نظر
قاف نشین جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ http://raziyehakimi.blogfa.com

خوشحالم که دوباره می نویسی
هرچند که این نوشته ها بیگاه نباشند .

یاحق

ای داد بیداد، بازم که غلط املایی داری. این بار تو آدرس وبلاگت

خروش دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.khorshide-il.blogfa.com

ننر و تو پوزی نخورده!...(به یاد بهرام شیروانی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد