تمّت

تمّت

هر چه گویی آخری دارد به غیر از حرف عشق
تمّت

تمّت

هر چه گویی آخری دارد به غیر از حرف عشق

رضیه-3


گاهی وقت‌ها چیزی چنگ می‌اندازد به دلت. حرف بالا نمی‌آید. حوصله هیچ چیز و هیچ کسی را نداری. می‌خواهی تمام شود. چه؟ نمی‌دانی. این وقت‌ها حرف زدن نیست که آرامم می‌کند. دلم فقط فشردن دست و شانه‌هایت را می‌خواهد. همین.

نظرات 4 + ارسال نظر
طراوت سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 ق.ظ

سلام اولاً تبریک میگم قبولی دکتریت را
و دوما باز هم تبریک میگم ازدواجتون را وقتی که خبر را شنیدم به یکی از دوستان عرض کردم واقعا الان متوجه شدم گاهی که میگن فلانی با فلانی به هم میان یعنی چی
شاد باشید و سعادت مند

:)
مخلصم. لطف داری شما

شرف الدین سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ب.ظ http://aldin2.blogfa.com

سلام
بعد از فیلتر شدن وبلاگ قبلی، یک وبلاگ جدید راه انداختم. گفتم بهتون خبر بدم
یاعلی

پاینده باشی

پیمان-پردیس دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ http://wpad461@gmail.com

سلام
هدف ان بود که بگویم ما بی معرفت نیستیم و بس...
تبریک به خاطر ازدواج و دکتری.
اون روز پیش دکتر رحمت اللهی ذکر خیرت بود. می گفت که خیلی ازت راضیه.
موفق باشید

omid banaei یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام کاکو
عرض ادب
نمیدونستم وبلاگ داری.امروز از دکتر صابری شنیدم.
حالی مشابه حال شمارا دارم.این بیت از علیداد بروجنی رو مناسب حال خود یافته و زمزمه میکنم:
به تنگ آمد دلم زین زندگانی/خوشا دیدار مرگ ناگهانی
به هر حال آرزوی ما برای شما و همسر گرامی سعادت و شادکامیست
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد