تمّت

تمّت

هر چه گویی آخری دارد به غیر از حرف عشق
تمّت

تمّت

هر چه گویی آخری دارد به غیر از حرف عشق

چگونه خود را برای دکترا آماده کنیم

تا یکی دو هفته دیگر، برای سومین سال متوالی پشت میز مصاحبه دکتری خواهم نشست. امروز یکی از رفقا به شوخی می‌گفت که تو پیش‌کسوت آزمون دکترایی. با این حال به شدت احساس نیاز می‌کنم به مطالعه و کار سنگین روزانه اجازه نمی‌دهد.
از قضا همین چند دقیقه پیش یادداشتی از خودم را دیدم که یک سال و نیم پیش نوشته بودم. دیدم اگر بروم و نوشته‌های همین چهار سال اخیرم را که در وبلاگ‌ها و این سایت و آن سایت و مجلات نوشته ام بخوانم، به قدر کافی برای دکترا آماده خواهم شد!

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ http://aaghol.blogsky.com/

سلام. من دانش آموخته حوزه ام. سطح دو. واسه ارشد اقدام کردم. اینده ای که ترسیم کردم هیئت علمیه. ولی خب استعداد مشاغل دیگه هم دارم. به نظرت بیخیال شم برم سراغ یه فن و حرفه ای بهتر نیس؟ دور و بر زیاد مثل شما دیدم -و البته مث شما دیدن سعادت میخواد- که ناامیدن از این پی اچ دی چون ماهی گریزان! به نظرم منم اینده ای بهتر ندارم.

یعنی من این قدر نومیدانه به نظر اومدم؟ شما را نمی‌دونم، ولی بنده تا موهام رنگ دندونام بشه، امتحان می‌دم. آخرش قبول می‌شم. نمی‌شم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد